понедельник, 30 января 2017 г.

Pyssla med washi och japansk tejp

Pyssla med washi och japansk tejp

Vad gör man inte för att skingra tankarna när en av ens nära vänner ligger på förlossningen? Jag bestämde mig för att testa ett nytt pysselprojekt med Washi, eller japansk papperstejp som det också kallas. Med tandpetare, tejp och en vass sax fixar man snabbt fina vimplar till cupcakes modell mini.



Tejpa, klipp och stick ner. Lätt som en plätt. Tejpen finns i en mängd olika färger och mönster. Jag har köpt mina rullar på Rum för papper som ligger vägg i vägg med mitt kontor här i Göteborg, men liknande tejp finns också att beställa på nätet. Bland annat i min bloggkollega Henricks webbshop.


Foto: Frida Ramstedt, Trendenser.se

Å, så fina! Gillar en lite tuffare stilen med svartvitt. Washitape alltså.

Måste prova.

TACKhälsningar från en som just bakat babyrosa till fyrtioårsdagen *ler*


Så smart! Måste köpa lite sådan där tejp nu.


Snyggt!


himmel så fint!

du har möjligtvis inget tips på webshop där dom säljer fina kollegieblock?


så himla smart! och snyggt!


Precis så härligt enkelt som pyssel ska vara!


Precis så härligt enkelt som pyssel ska vara!


Ah... minns när vi gjorde sånthär på dagis


Precis så härligt enkelt som pyssel ska vara!


Snyggt! och trevligt att ha dig tillbaka. Nu blir kvällar i soffan med datorn mycket bättre!! Har du mer fina semesterbilder att bjuda på?


Allt gott/ Sofia H PR


De blev ju så himla fiiiina så jag skulle ha svårt för att äta upp dem, om jag vore dej.... Enkelt, snyggt o gott!

Kram på dej! Judita


Himla snyggt! Washitapen är verkligen användbar till mycket:)


/Linda


Väldigt fint! Muffinsen ser väldigt goda ut också :)


Så snyggt! Och så himla smart idé.


väldigt dekorativt och så enkelt! snyggt jobbat!


finns på www.hamngatan12.se, kanon!


Snygg dukning lite med


Original article and pictures take www.fridaramstedt.se site

Комментариев нет:

Отправить комментарий